Friday, February 04, 2011

Donderdag, 3 Februari, 2011. Goed In Het Oplossen Van Problemen,



Cadavre Exquis - 1997

Acrylic on canvas
Painting made by Leonora Carrington with collaboration of
Pablo Weisz-Carrington.

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington

http://weisz-carrington.tripod.com/id18.htm

Vanochtend om 08.30 was Harm van Welzorg hier om mijn rolstoel te halen voor de reparatie van het werkblad.

Om 11.47 waren Richie en ik allebei uiterst verrast toen Harm al terug was met de rolstoel.

Geen van ons hadden de rolstoel niet terug verwacht vandaag, laat staan vroeger dan 13.00.

Ongelooflijk  scheen het werkblad goed aangepast, dat het uit getrokken kan worden zonder mij in het gezicht te raken.

Toen Richie mij in de rolstoel had gehesen, kon hij de lijst voor mij moeiteloos en veilig zetten.

Dan ontdekten wij dat het aan één kant afzakte en op mijn knie drukte, wat een decubitus  plek kan veroorzaken.

Gelukkig is Richie goed in het oplossen van problemen, hij maakte een paar aanpassingen die de lijst ophieven en het ook rechtmaakte.

Morgen hebben wij een afspraak om 14.30 met Michelle, mijn laatste WMO adviseur, die de aanpassing organiseerde aan de rolstoel kuip en het krijgen van het werkblad.

Richie wil  haar advies hoe hij het best de arm steun kan aan passen die nu te laag op dit ogenblik is.

Zodra dat  wordt gedaan zal de rolstoel goed en veilig aangepast zijn voor mijn gebruik





 rechte

No comments: