Monday, February 14, 2011

Sparen Voor Een Regenachtige Dag.



Thoughts.
Martine Rhyner



 Gehoord op de nieuws dat de Britse politie het geld onderzoekt van Mubarak, dat hij heeft in banken in de UK.

Schijnt het zou witwassen van geld kunnen zijn, waardoor, het geld door de Britse staat zal worden in beslag genomen en zal teruggegeven worden aan Egypte.

Zwitserland heeft ook al het geld, van Mubarak bevroren, ik hoop dat de 70 miljard die Mubarak en zijn familie slaagde weg te zetten voor een regenachtige dag zal worden gevonden.

Ik kon niet geloven toen ik hoorde dat Mubarak zo veel geld in zijn 30 jaarregel van Egypte had genomen.

Dat is een ongelooflijke hoeveelheid geld, ik dacht dat ik het niet goed gehoord had, dacht het was zeker miljoenen en niet miljarden.

Zelfs 70 miljoenen schijnt massa's voor mij, zeker is dat meer dan hij in een leven kan besteden, maar nee, Mubarak nam 70 miljard.

Moest 70 miljard hebben om ervoor te zorgen dat hij nooit zonder zou zijn, wat een verbazende hubris van de man.

Ik hoop zij al zijn geld en al zijn bezittingen, in Engeland en rond de wereld in beslag woied genomen.














No comments: