Thursday, February 24, 2011

Kalm Blijven.



Le Passage.

Kay Sage.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage

Werkelijk het is zulk een opluchting om te weten dat mijn oogproblemen door de lenzen worden veroorzaakt die te sterk voor mij zijn.

Het was verwarrend wat met mijn ogen gebeurden, kon het eerst niet  begrijpen maar kan het nu begrijpen.

Na twee uren de bril dragen worden zij teveel,  dit is wegens de te sterke lenzen, de hele tijd dacht ik mijn MS vordert zeer snel.

En het vordert wel maar niet mijn ogen; Ik ben zo gelukkig over dat, voel bijna alsof ik een cadeau ben gegeven.

Grappig hoe ik het beste van alles maak, zelfs deze miserabel situatie, tot de nieuwe lenzen hier zijn, is het werkelijk moeilijk het hoofd te bieden.

Ik haat hoe na het dragen van de bril voor een tijdje, mijn ogen beginnen slechter te worden en ik kan geen e-mails lezen.

Ik moet het formaat van de letters vergroten van 11 tot 18 om de woorden te lezen,  dit heeft mij zeer ongerust gemaakt.

Als oplossing ga ik mijn oude bril en de recente bril,  om en  om dragen,  het belangrijkst van alles is,  ik moet mijn best doen om kalm te blijven.   





No comments: