Saturday, February 05, 2011

Misscien Is Het Helder Morgen.

 
 AA78. 
1978. 
 Zdzisław Beksiński 


Vandaag is weer een grijze, nevelige dag, niet aardig om zo  wakker worden, jammer aangezien ik een heldere dag wilde.

Ik wilde een blauwe hemel zien en de vogels op nootjes buiten horen, maar in plaats daarvan moesten wij het doen met donker en somber weer.

Met niet één enkel vogelgeluid of zelfs één vogel die de pinda’s bezochten om te eten, droevig was dit niet het geval.

Misschien morgen, dat zou een grote boost  voor mij zijn, ik heb werkelijk een boost  nodig op dit ogenblik, aangezien de griep mij depressief heeft gemaakt.

Het is briljant om te voelen dat ik eindelijk begin te genezen,  alle symptomen van de griep en de bronchitis zijn nu gegaan.

Ik voel mij nog niet volledig genezen, ben snel uitgeput, heb nog een verstopte neus en het voelt alsof ik een interne woll muts draag.

Ik ga het gemakkelijk doen vanavond en morgen ook, volgende week op Dinsdag, zal het een maand zijn dat wij allebei griep kregen.

Ik had niet verwacht om nu al zo goed te voelen zoals ik mij nu voel, vooral aangezien zo vele mensen maanden hebben gevergd om volledig te genezen.

    

No comments: