Sunday, February 13, 2011

Het Voordeel Van Terugblik.


In 2006 kreeg ik de diagnose van Primaire Progressieve MS, en ik werd zeer ongerust gemaakt.

Ik realiseer mij nu dat er geen zin was om mij  toen zo ongerust te maken, weet ik nu dat het ongerust maken nooit een positieve verschil maakt.

Vooral aan MS, de spanning dat oorzakt is slecht  voor MS, dat is het voordeel van terugblik, dat ik niet had in 2006  toen ik werd geconfronteerd met deze voor mij onbekende ziekte.

Ik had een onsympathieke neuroloog, en een ziekte die duizenden hebben maar niemand weet de oorzaak.

Deze onwetendheid werd geëxploiteerd door Farmaceutische bedrijven die vele drugs hebben geproduceerd die zij zeggen remmen MS.

‘’Many of these drugs have potentially serious side-effects especially in combination with other medications.’’
‘’It should be emphasised that none of these drugs are a "cure" for either MS nor for any of its symptoms.’’ 

‘’The only medications available at the moment either slow down the course of the disease at best or are palliative on its symptoms.’’

http://www.mult-sclerosis.org/mstreatments.html

Als de oorzaak bekend was en de drugs werden ontwikkeld die kunnen helpen, zou Ik zou graag medicijnen die mij kon helpen.

Niet drogen die smerige bijwerkingen hebben, terwijl zij reusachtige winsten voor de Farmaceutische bedrijven maken.



No comments: