Friday, February 25, 2011

Voel Mij Nog Het Zelfde Als Ooit.



The Fourteen Daggers.
Kay Sage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage

Het is opnieuw Vrijdag, hoe snel het elke week gebeurt, Vrijdag is een
favoriete dag van mijn.

Toen ik nog op het werk was, heb ik elke week een bijeenkomst na het werk van collega's en vrienden georganiseerd.

Het was een aardige manier om de week te beƫindigen en het was iets dat iedereen leuk vonden

Het leven is geclassificeerd voor mij als leven met werk en het leven sinds het
ik werkte, soms is dat nu een vreemd gedachte.

Liggen in bed of zitten in de rolstoel het is het moeilijk om een tijd te herinneren toen ik dingen kon doen, dingen kon laten gebeuren en deel van alles uitmaken.

Moeilijk om te realiseren hoe gehandicapten ik ben,  wij spraken over dit
vorge nacht.

Richie zegt hij het ook zeer moeilijk vindt om te aanvaarden dat ik zo gehandicapt ben; hij zegt hij ziet mij niet ls gehandicapte vrouw.

Ik denk ook niet aan mij als gehandicapten, maar anderzijds vind ik ook raar
dat ik spoedig 60 zal zijn.

Hoe ongelooflijk dat in 20 dagentijd ik zestig zal zijn, ondanks de gevolgen van mijn MS voel ik mij nog het zelfde als ooit.







No comments: