Wednesday, February 02, 2011

Dinsdag,1 Februari, 2011. Hoop Dat Het Beter Word.


 Fruits Of Creation.
Victor Bregeda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Bregeda

Rabbit,  rabbit het is februar vandaag en nu verheug ik m ij op de dagen die langzaam langer worden.

Ik houd van merken dat het lichter wordt dagelijkse voor een paar minuten en denkt dat het mooi is om dit opnieuw op te merken dit jaar

Typisch is het opnieuw kouder en helaas is het vandaag weer een grijze en donkere dag misschien zullen de weinig extra minuten niet gemakkelijk vandaag opgemerkt worden

Mijn huid schijnt beter te zijn na twee dagen met de creme en vandaag kreeg ik de lotion voor mijn hoofd.

Ik verheug mij dat de constante irritatie op mijn scalp ophoudt als het lotion wordt toegepast op mijn hoofd.

Wij hebben geen idee hoe of waarom ik dit heb, ben benieuwd of de sterke antibiotica een rol heeft gespeeld.

Briljant als de creme en de lotion werken en het op woensdag duidelijk wordt dat het werkt

Nog beter als de ontsteking niet opnieuw na woensdag terugkomt, dat zou briljant zijn.

De volgende zonnige dag zal ik Richie vragen om mj warm aan te kleden en naar buiten te nemen.

Ga mij nu ontspannen en genieten van vandaag, vooral nu mijn huid zich zo veel beter voelt na twee toepassingen van de crème.  










No comments: