Saturday, February 05, 2011

Vrijdag, 4, Februari, 2011. Goed Om Vriendelijk Afscheid Te Nemmen.



The Night Of  The 8th.
Leonara Carrington

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington

Cyril ging te vaak blaffen tegen mensen buiten die  loud waren laat vorge nacht,
Hij was erg onrustig en liep van slaap kamer na de woon kamer en terug.

Richie besloot dat Cyril moest plassen, en stapte op uit bed om 02.00 om de honden naar het hondentoilet te nemen.

Een zeer ontspannen Cyril keerde terug en was bijna onmiddellijk in slaap gevallen zodra hij  naast Richie op het bed was.

Daan was het vreedzaam en wij allen vielen in slaap,  ik ontwaakten te vroeg voor mijn gevoel  naar zulk een nacht die wij hadden.

Vanmiddag hadden wij een zeer prettig bezoek van Michelle, mijn nu ex adviseur van de WMO.

Zij wilde voorbij komen om het werkblad te zien,  en  het belangrijkst, na 4 jaar vaarwel te zeggen.  

Het zal vreemd zijn om haar niet meer  te zien,, maar aardig om haar te zien vandaag, vooral, aangezien zij  zo goed zo gelukkig te zien.

Zij toonde mij foto's op haar telefoon van haar nieuwe hond en haar huwelijksfoto's en toen ik zei dat zij goed uitzag, vertelde zij mij dat  zij  3 maanden zwanger was.

Blij  dat zij mij vertelde, mooi vandaag dit nieuws te horen, ik zal haar een e-mail sturen en haar nogmaals bedanken.

No comments: