Wednesday, June 09, 2010

Goede Zaken Beginnen Te Gebeuren.










Kleurijke Kunst.

Weer een dag van stort buien, er was ook vrij winderig, maar dat is nu gekalmeerd en de voorspelling op lange termijn is dat het weer dit weekend goed word.

Dat is goed nieuws vooral aangezien de kuip nu gestoffeerd word en vrijdag terugkomt, voor de volgende paar dagen kan ik niet in de rolstoel zitten.

Maar de terugbetaling is dat de rolstoel beter is bekleed en goed uitziet, dit zal mij een grote boost geven.

Het zal beter zijn om mij de til band om te doen, veel gemakkelijker dan op dit ogenblik, maakt de taak van Richie minder moeilijk maken en minder pijn voor me en minder spanning voor ons allebei.

Ton was hier vandaag om een blik te nemen van mijn huid, hij was zeer blij, hij zegt het heeft goed gehield en de huid ziet goed uit.

De grote en diepe wond die begint nu op te vullen wat uitstekend nieuws is.

Ton is weg op vakantie voor drie weken, als wij hulp nodig hebben kunnen wij met zijn collega Miranda krijgen bellen of mailen.

Ton is een goede verpleger hij komt hier nu twee jaar, hij is echt briljant een prachtig hulp middel voor Richie geweest, hij heeft Richie zeer goed gesteund.

Het andere goede nieuws is dat Nur reeds twee sollicitatie gesprekken heeft gehad en hij is er slechts vorige week donderdag.

Hij heeft nog eens twee gesprekken voor morgen en één voor vrijdag, morgen is het Unisys en vrijdag met Tom Tom, die verkopen navigatie systemen.

Veel positieve dingen gebeuren hier vandaag wat fijn is, goed om te zien.

Geeft een positief gevoel ondanks het grijze bewolkte weer, was blij dat ik een glimp van blauwe hemel onder de wolken even kon zien.

Hoop dat de zon morgen terug komt wat een mooi perspectief is.

No comments: