Wednesday, June 02, 2010

Optimistisch Blijven.











Franse Kunst.

Gisteren middag was vermoeiend zelfs had ik niets te doen niets behalve te zitten en nu en dan mijn arm opheffen, zodat Harm van Welzorg kon zien op welke hoogte ik de arm steun nodig.

Michelle van ARCA, was ook aanwezig daar en nam nota's, ook voor zichzelf

Helaas kon Harm niets ter plekke gisteren doen aangezien de aanpassing de stoel hoger heeft gemaakt en hij zal nu arm steunen bestellen, die speciaal voor me wordt gemaakt.

Hij moet een offerte maken en de WMO afdeling, van de Gemeente Amsterdam moet akkoord gaan alvorens zij het kunnen maken.

Michelle moet ook een document sturen, met dat de redenen hoezo de arm steunen moeten worden aangepast.

Hoop dat ik niet te lang rond moet rollen zonder arm steun, het is niet goed zonder aangezien mijn armen zeer vermoeid wordt en ik moet elk paar minuten stoppen.

Ik hoop dat het gedaan is voor dat iedereen verdwijnt op hun zomervakantie

Zal proberen om kalm en optimistisch te blijven, hoop dat tegen het eind van de maand het is gedaan en ik kan veilig en comfortabel rond rollen.

Hoop dat het spoediger klaar is dan ik denk.


Speedway Reading Racers 2008.



Vintage Bike Scrambling in 1960's with Murray Walker



Greeves Classic Motorcycle @ Bristol Show



Greeves Test Ride




Greeves




No comments: