Tuesday, June 22, 2010

Het Komt Goed Op De Dag Zelf.












Paul Signac.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Signac

Had een zeer leuk bezoek van Anne en Cecile vanmiddag, werkelijk goed om hen allebei te zien, en zij zagen ook zo goed uit wat erg fijn is.

Ik verzond een e-mail naar de MRI kliniek vanochtend en legde onzer situatie uit en kreeg een vlug antwoord met een afspraak voor deze donderdag.

Wij zijn blij dat de kliniek een vrije plek heeft deze week, Richie heeft een afspraak deze donderdag om 15.30 voor Spike.

Blij dat het snel gaat gebeuren, maak mij zo ongerust, hoop dat de MRI nuttig zal zijn en de Orthopedische dierenarts al de informatie zal geven die hij nodig heeft om Spike te behandelen.

Donderdag word een vreemde dag zonder Richie hier, hij moet al weg om 11.30 en komt pas terug om ongeveer 8.30 tot 9.00.

Nur en misschien een paar anderen vrienden zallen hier zijn dan is er geen probleem om de dag door te komen.

Maakte mij ongerust hoe ik zal zitten donderdag omdat ik na recht weg glij en moet vaak recht getrokken worden.

Wij zullen het donderdag zien, zeker dat het op de dag goed komt

No comments: