Saturday, June 12, 2010

Wereld Beker Toernooi.











Abstract Art

Zaterdag is het de eerste volle dag van de Wereld Beker Toernooi, wij kijken op dit ogenblik na Griekenland v Korea.

Griekenland heeft een echte harde tijd, Richie zegd dat dit is omdat zij ouder zijn en misschien hebben zij een probleem met de hoogte.

Vanavond na Dr. Who is het Engeland v de V.S., wij hopen dat de V.S zal winnen, geen van ons wil dat Engeland wint.

Ik hou niet van de houding van het land en het Engelse team, dat schijnt te denken het is hun recht om te winnen.

Hoorde slechts gisteren dat de V.S. tegen Engeland gewonnen had in 1950, hopen dat het opnieuw vanavond gebeurt.

Blijkbaar toen het resultaat na Engeland werd getelegrafeerd dachten zij dat het een fout was geweest.

Zij dachten dat het onmogelijk V.S. 1-0 Engeland kon zijn en het een drukfout moest zijn en het was V.S. 1 - 10 Engeland geweest.

Het was een zeer korte viering tot het nieuws door kwam dat het inderdaad de VS was geweest die gewonnen heeft.

Een aantal spelers van de V.S. spelen in Engeland, het zal goede pret zijn om vanavond hun toe te juichen.

Werd abrupt wakker vanochtend toen een reusachtige spasme mij wekte en juist na dat ik bewust was ik plotseling ook zeer nat.

Richie kwam meteen na mij toe en ontdekte dat ik in een kleine pool van urine lag, de katheter was net niet uit gekomen, het was net lichtjes uit de goede plaats gerukt door de spasmes.

Genoeg om een grote lekkage op het bed te veroorzaken, dit betekenden dat Richie mij vlug na de bad kamer voor een douch nam om 7 uur

Hij spoelde de katheter uit met de zout oplossing en een nieuwe katheter zak , hij zorgde ook ervoor dat de katheter op de correcte plaats was.

Alles ging goed en ik was terug in bed om 8 uur en na wat THC sliep ik weer in.

Gelukkig sliep ook Richie tot ongeveer 11 uur, wat fijn was want wij hadden werkelijk de extra slaap nodig.

Vorige nacht was geen gemakkelijke nacht; wij werden door een aantal dronken mensen gestoord plus die mensen van het privé feestje in het theater tegenover ons die weg gingen om 3 uur

Wij leven in een stad dus verwacht niet dat het stil is maar het zou prettig zijn als de mensen niet de behoefte hadden om op de straat in de vroege uren te gillen en te schreeuwen.

Het is leven en laat leven maar soms is het moeilijk vooral wanneer ik gewekt werd van een diepe slaap om 2 of 3 en soms zelf om 4 uur octhends

Ga het gemakkelijk aan doen vandaag en voetbal kijken, eerst spel is Argentinië v Nigeria en de zon scheen, was warm in de zon en koud in de schaduw.

De zomer is niet helemaal terug in zijn volledige glorie, maar het is veel beter in de zonneschijn dan in de regen zoals sinds het begin van de week.

No comments: