Thursday, June 17, 2010

Zonneschijn Maakt Een Verschil.











George Seurat.


Richie heeft Marleen en Spike na de dierenartsen genomen om haar hechtingen uit te hebben; een kleine knobbel was afgeknipt afgelopen wee maandag.

Gelukkig was het niet kwaadaardig en zij had niet teveel verdovingsmiddel nodig en was vrij snel wakkere en wilde naar huis gaan.

Zodra de hechtingen uit zijn zullen beide honden worden bekeken, Marleen om te zien of zij ook schurft heeft en Spike om te controleren dat de behandeling werkt.

Was maandag opgebeld door onze dierenarts die wilde horen waarom wij naar de Spoed Kliniek gegaan zijn.

De Spoed Kliniek laat altijd dierenarts weten wanneer klanten hun weekenddienst moeten gebruiken

Hoop dat Richie en de honden spoedig thuis zijn, ben van plan om mijn been oefeningen te doen met de Motomed en dan na buiten te gaan.

Of ga misschien eerst na buiten en dan de oefeningen, vandaag is een mooie zachte warme zomerdag daar wil ik van genieten door uit te gaan.

De zomer is hier eindelijk wat erg goed is zelfs als het slechts voor een dag is.

Hoop natuurlijk dat wij gelukkig zullen zijn en dit mooie weer voor de volgende drie maanden hebben

Vanochtend wekte ik en voelde meteen alle pijn zodra ik bewust was, probeerde stil te blijven om Richie en Nur niet wakker te maken.

Niet alleen alle fysieke pijn gevoeld maar ook de hopeloosheid van opgesloten zijn in mijn lichaam.

Zodra Richie mij hoorde haalde hij THC en de pijn was weer op de achtergrond en ik kon ontspannen en aan ander zaken denken .

Zodra ik kan zitten en deel nemen aan het dagelijkse leven voel ik al de pijn veel minder
.

Vandaag heeft het weer mij goed gedaan, had ik echt nodig nadat ik zo wanhopig wakker ben geworden vanochtend.

Grappig hoe de zonneschijn alles beter laat voelen, net als een positief perspectief maakt dat het leven beter voelt.

No comments: