Saturday, June 19, 2010

Weer Een Koele Dag.











Georges Lemmen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Georges_Lemmen



Had een gestoorde nacht vorge nacht, de hele nacht regende het en de oranje vlaggetjes voor de Wereld Beker Voetbal maakten veel lawaai de hele nacht in de hoge winden.

Richie haalde THC om 3.30 toen ik werd gewekt, dit hielp mij opnieuw in slaap te vallen en ik sliep tot 8.30 toen de koud mij wekte.

Zodra Richie het venster sloot ben ik erin geslaagd om opnieuw in slaap te vallen en heb geslapen tot 9.30.

Niet slecht een extra uur en vooral zonder extra THC, zodra de temperatuur omhoog ging had ik geen probleem in te slapen.

Goed dat ik niet door al de pijn moet werd gekweld toen ik even wakker was en kon ik langer slapen, heb mezelf gedwongen om wakker te worden toen het 10 uur was.

Gisteren heeft Richie Jerk Chicken gemaakt voor Nur en mij, zelfs at hij Jerk Tempe en wij aten gebakken zoet aardappels, rijst en erwten (zwarte oog erwten) coco ( cormeal en okra) en salade.

Een heerlijke maaltijd en na het eten keken wij na Engeland v Algerije, wij hadden gehoopt dat Engeland het niet goed zou doen en Algerije zal winnen, wij waren verbaasd dat zij zo slecht waren.

Er was absoluut geen prestaties van de spelers te zien, die beter zijn dan zij vorige nacht lieten zien, misschien is het goed dat dit gebeurde.

Engeland houdt van te denken dat zij het beste zijn, wanneer zij in werkelijkheid enkel gemiddeld goed zijn met een paar zeer goede spelers..

Dat zij zo slecht hebben gespeeld kan nuttig zijn in het identificeren van wat zij moeten veranderen, zij hebben nu de kans om te leren en te groeien.

Vandaag is het merkbaar koeler, wij hebben de verwarming aan gehad om 10 uur, het is grappige de verwarming in Juni aan te hebben omdat het morgen opnieuw 30 graden zou kunnen zijn.

Heb een vers geperst sinas sap gedronken en een heerlijke Pakistaanse mango gegeten.

Dan gaat Richie mij douchen en wij zullen klaar zijn om Nederland v Japan en van de dag ondanks het weer te genieten.

No comments: