Wednesday, June 16, 2010

Lotterij Winnen.












Camille Pissarro.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Camille_Pissarro

Nur heeft vandaag zijn vliegtuig kaartje gekocht voor een vlucht zaterdag volgende week, hij vliegt hij om 11.45 in de ochtend en komt aan om 12 u 's middags op Heathrow.

Jammer dat wij hem niet kunnen bezoeken wanneer hij een huis heeft gevonden, helaas won ik geen grote prijs in de loterij, won slechts 22, 50.

Het is een jammer dat wij nergens kunnen reizen nu ik zo ziek ben..

Zou graag Londen opnieuw willen zien en mijn nicht op het platteland buiten Parijs en vrienden bezoeken in Wales en Devon.

Reizen kan ik nu niet meer omdat ik niet meer zolang kan zitten, dat is hoezo ik de loterij wilde winnen.

De enige reden waar ik ooit kon veronderstellen om in eerste klasse op een vliegtuig ter reizen zou zijn omdat je een coupe met bed kan krijgen.

Was al begonnen de juiste soort matras en een kleiner vouwbaar til lift en een kleinere aangepaste rolstoel voor de vlucht te vinden.

De fantasie was plotseling over door het feit dat ik niet de jackpot had gewonnen.

Het was een fijn fantasie, kocht bijna een nieuw lot voor juli maar besliste het toch niet te doen, en in de echte wereld te blijven deze maand.

De zon schijnt weer vandaag opnieuw, werkelijk een mooie verandering van het recente koele en grijze en regenachtige weer.

Geniet zeer van de zonneschijn en van Nur’s gezelschap dat net als zonneschijn is voor ons.

Wil nu mooi beelden voor deze post vinden dan eten en dan na Zuid-Afrika v Uruguay kijken.

No comments: