Wednesday, June 30, 2010











Maurice Uitrillo (son of Suzanne Valadon)

http://en.wikipedia.org/wiki/Maurice_Utrillo
Ontwaakt door de hitte in de vroege uren, hoefde gelukkig Richie niet te wekken voor THC omdat hij opstond om naar het toilet te gaan.

Zodra ik de damp inhaleerde kon ik opnieuw slapen, zo blij dat ik een vaporiser gebruik, zo veel beter voor mij dan te roken.

Voel me zo veel beter sinds ik ophield wiet te roken, ook nog steeds blij dat ik stopte tabak te roken.

Het was slechts toen ik ophield tabak te roken, dat ik mij volledig realiseerde hoe verslavende tabak is, en hoeveel rokers, zoals ik zelf in ontkenning over dit feit zijn.

Als roker hield ik niet van het idee dat ik verslaafd was.

Ik zocht geen drugs dealer uit; ging gewoon na de tabak winkel, bar, cafe, supermarkt of benzine station om tabak te kopen.

Herinner mij dat ik niet van het idee om verslaafde te zijn toen ik een roker was, ik wilde voelen dat ik het kon controleren, maar dat was ik niet, tot ik stopte in 1999.

Mijn andere pogingen waren niet succesvol geweest; veronderstel dat toen ik eerder probeerde stoppen dat ik niet was overtuigd geweest dat ik kon slagen.

In 1999 had ik geen dergelijke twijfels over mijzelf, wist dat ik serieuz was en stopte omdat ik het wilde.

Vele mensen waren onder de indruk geweest en vroegen of ik het boek had gelezen van Alan Carr, dat had ik niet gedaan, sterker nog Alan Carr was volledig onbekend voor mij.

Ik had geen zelfhulpboek nodig aangezien ik mijn eigen ‘zelfhulpboek’ schreef, voor mij zijn dat soort boeken niet interessant, voor sommige mensen zijn zelfhulp boeken nuttig.

Neig te denken dat zelfhulp boeken slechts gezond verstand zijn en niets magisch of zelfs uit het gewone zoals vaak geimpliciet word.

Herinner mij aan een vreeslijke Parlementslid Ann Widdicombe, hoe zij werd gevraagd of zij een dieet boek zal schrijven na na haar grote gewichtsverlies.

Nee zei zij aangezien het te kort zou zijn, het zal slecht 5 woorden bevatten.

`'Eet minder en doe meer ''

Nooit gedacht dat ik ooit eens zou zijn met Ann Widdicombe maar bij dieze gelegenheid wel, en ook heb ik enorme gelachen.

Het is vandaag een zeer warm dag , ben aan het typen met mijn linker hand omdat mijn recht hand niet goed is in de hitte.

Mijn rechte hand heeft bijna geen functie nu, ik ga stopen zodat Richie mij kan douchen, ervoor ga ik kunst opzoeken en daarna ga ik van het mooi weer genieten.

No comments: