Wednesday, June 23, 2010

Wat Als Dit Of Dat Gebeurd.












Theo van Rysselberghe.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Th%C3%A9o_van_Rysselberghe

Het is warm en zonnig geweest vandaag, bij lunchtijd was het 28c, dan in de middag kwamen de wolken terug en het koelde sterk af, gelukkig kwam de zon opnieuw terug.

Was vandaag zeer afgeleid door de MRI van Spike, Richie heeft zijn trein kaartjes en reisroute en Nur zal hier zijn en Willes zal langs komen om 3 uur in de middag.

Schijnt dat de meeste mensen reeds op vakantie zijn aangezien slechts een paar mijn e-mail beantwoordde, maar geen zorgen Nur zal hier zijn.

Ik ben zeker dat alles goed gaat morgen en zij veilig thuis zijn om 8 uur, morgen word een zeer lange dag voor mijn schat Richie en Spike.

Maak mij zeer ongerust dat hij een MRI nodig heeft, probeer nu niet teveel over na te denken over alle mogelijkheden, over wat als dit of dat gebeurd.

Kan dat niet dat doen moet de resultaten afwachten van de MRI zijn en wat de orthopedische dierenarts zegt.

Ga dit kort houden en Duitsland v Ghana kijken en zal proberen om te ontspannen en mij niet ongerust te maken over wat de toekomst brengt.

1 comment:

Ana said...

I love you in all languages!
Hope you are fine Herrad.
Ana