Monday, June 21, 2010

Rare Dag.













Een zonnige dag vandaag tot de wolken weer voorbij komen toch is het zonniger dan de laatste dagen, wat verrassend 0is fijn weer en vandaag begint Wimbledon.

Dat is gewoonlijk het signaal voor regen en er zijn vaak twee weken van regen tot de laatste tennis is gespeeld.

Het is een rare dag die zeer snel begon vanochtend toen mijn schat merkte dat, mijn catheter, zak leg was.

Hij klapte mijn deken weg en zei dat ik lag in een pool van urine in het bed, wij zijn met spoed naar de bad kamer gegaan.

De katheter was uit gegevallen, plus moest ik nodig naar het toilet gaan, er was een reusachtige druk op mijn darmen.

Richie nam mij vlug onder de douche, waar de katheter snel terug werd geplaatst en Richie mij snel douchte.

Na een beetje lunch en limonde is Richie met Spike na de orthopedische dierenarts gegaan.

Richie kwam zeer droevig terug, de knieƫn van Spike zijn goed maar de dierenarts was niet gelukkig met hoe Spike liep.

Hij denkt dat er een probleem is met zijn rug, hij moet voor een MRI gaan, de enige plaats met een MRI voor dieren is in Dordrecht, en dat is 2 ½ uur in de trein.

Jammer dat wij niemand met een auto kennen dan is het 1 ½ uren en iemand organiseren om bij mij te blijven.

Gaat niet makkelijk zijn nu dat mensen beginnen op vakantie te gaan en de meeste mensen gaan dan minstens 3 weken vakantie en zelfs 4 weken.

Hoop dat alles goed komt en wie weet gebeurd het ook.

No comments: