Monday, June 07, 2010

Hier Komt De Zon.












Zon Kunst.

Gisteren heb ik gezegd dat ik dacht dat het nu tijd is voor een andere katheter dan de gewone katheter.

Om dit te krijgen moet ik een chirurgische procedure ondergaan, om een supra-pubic katheter te plaatsen onder lokaal verdovingsmiddel.

Dit is geen gemakkelijk besluit voor me aangezien ik denk dat de minste chirurgische acties beter is naar mijn mening, plastic chirurgen zullen nooit rijk worden van mij.

Ben van mening dat ik actie moet voeren, aangezien de gewone katheter nu te vaak uit valt, dit is geen probleem als het uit valt in de bad kamer.

Het is wel een probleem wanneer het gebeurd wanneer ik in bed ben, het is werkelijk niet aardig om wakker te worden in een pool van urine.

Schijnt om te gebeuren wanneer ik een reusachtige spasme heb, de meeste tijden is het omdat ik dringend naar het toilet moest.

Een paar gebeurden als resultaat van een reusachtige been spasme die door een probleem van de voet nagels bleek te zijn.

Zodra de nagels in orde werden gemaakt en het ingroeiden stuk nagel werd verwijderd waren mijn benen opnieuw kalm

Heb een paar reacties over de supra-pubis katheter dat het probleem van lekkages of blaas problemen niet oplost.

Zelfs heb ik een tijdje terug gehoord dat een paar mensen meer blaas ontstekingen met de supra-pubis katheter hadden, plus meer bloedstolsels in hun urine.

Één zei dat haar vriendin had de supra-pubis omdat de gewone katheter teveel blaas ontstekingen veroorzaakte.

Zij waarschuwde mij dat er meer stenen en vuil was met de supra-pubis katheter zou kunnen zijn en ik een uroloog regelmatig moet zien.

Blijkbaar kan het vuil als het in je blaas blijft, spasmes veroorzaken, wat niet een fijne vooruitzicht is.

Veronderstel dat de oplossing voor het vuil is om regelmatige een urine test te doen bij de huisarts en antibiotica te slikken mocht het nodig zijn.

Dat maakt mij ongerust aangezien ik nu niet vele blaas ontstekingen heb en zelfs minder hoopte te krijgen met de supra-pubic catheter en niet meer.

En de extra medische afspraken zijn niet mijn favoriete dingen, zal liever in de zon zitten dan in een ziekenhuis wacht kamer.

En een andere zei dat de supra-pubis katheter niet alle problemen zal verhinderen, aangezien zij een heeft en toch word zij af en toe wakker in een nat bed, veroorzaakte dacht zij door spasmes.

Denk dat ik wat meer onderzoek doe alvorens ik onzer huisarts vraag een afspraak te maken.

Op dit ogenblik ben ik van plan om van het ogenblik te genieten en ga dit posten en dan na de radio luisteren en van het feit genieten dat ik een glimp van blauwe hemel en zon kan zien.

Na een sombere koele donkere dag met regen komt nu de zon uit, werkelijk een mooi gezicht.

No comments: