Tuesday, June 01, 2010

Goede Steun.












Gareth's Photos From Wales.


Had twee goede afspraak maandag middag met mijn fysiotherapeut Mathilde en dan met mijn ergotherapeut Johanneke, van RCA.

Zij overlapten met 15 minuten en dit bleek een goede zaak aangezien Mathilde Johanneke haar meningen kon vertellen over hoe zij dacht ik zat.

Tussen hen hebben zij het extra beetje van steun dat Ruud van Summit had geplaatst met klittenband in ongeveer de correcte plaats.

Dit was beter dan het was geweest, maar zij waren niet totaal overtuigd dat ik goed zat, zodat zij hebben het weer veranderden wat nog beter voelde.

Dan telefoneerde Michelle, mijn adviseur van ARCA en sprak met ons allebei, na het spreken naam Johanneke een dun stuk van het schuim bovenop het stuk dat Ruud had geplaatst en dit bleek de ontbrekende schakel te zijn.

Ik zat nu beter zonder dat ik verzakte aan de linkerzijde, wij waren allemaal zeer blij met het resultaat.

Tot slot zit ik goed en voel mij zekerder over het zitten in de rolstoel en denk dat deze aanpassing de verschil heeft gemaakt.

Mijn volgende afspraak is vandmidag met Michelle en Harm van Welzorg, een bedrijf dat mobiliteits middelen verkoopt.

Harm gaat de arm steun aanpassen die mij geen steun op het ogenblik geef, geen steun is zeer vermoeiend.

Terwijl zij hier is zal Michelle de afspraak met Ruud van Summit, wat uitstekend is, verheug mij dat het klaar is om de rolstoel te gebruiken.

Dit zou de laatste stadium zijn van dit project zijn, dat zou briljant zijn dan zijn er geen afspraken meer en ik kan veilig rond rollen.



No comments: