Monday, May 31, 2010

Elk Moment Is Kostbaar.











Art Deco.

Gisteren had ik een ogenblik van paniek, aangezien ik dacht dat ik een post verwijderd, gelukkig had ik dit niet gedaan.

Op mijn Nederlandse blog had ik twee posten op dezelfde dag gezet, dus dit was niet echt e probleem.

Was zo blij met mijzelf dat ik niet in een reusachtige paniek was geraakt en had alles werkelijk verstoord voor niets.

In plaats daarvan opende ik een post en heb de situatie met mijn posten gecontroleerd, en maakte een lijst van de dagen en de titels en spoedig kon ik zien dat zij het meeviel.

Was erg blij en wat mij nog gelukkiger maakte, was dat ik geen één van die paniek momenten had gehad.

Heb goed de voordelen opgemerkt, het was te merken en te voelen hoe kalm ik bleef, dit gebeurd.vaker deze dagen.

In plaats van het krijgen van een reusachtige paniek, ben ik erin geslaagd om die dingen snel gesorteerd te krijgen zonder stress.

Zondag was niet de dag die ik wilde zien, het grootste deel van de dag heeft het geregend, was een lange stortbui.

Tegen het eind van de middag werd het droog en het was heel kort warm genoeg om het venster te openen dat zeer prettig was.

Besliste om andere blogs te bezoeken, heb Jane @ A Journey of Another Kind bezocht

>http://a-journey-of-another-kind.blogspot.com/

En laas dat zij is gestorven, wat een schok want het was slechts vrijdag dat ik las dat zij blij was om opnieuw thuis te zijn, na een verblijf in het ziekenhuis.

Ik heb haar blog gelezen toen Mort over haar had gepost, had meteen de idee dat zij niet zolang zou kunnen hebben, maar ben geschokt dat het zo kort was.

http://mortonlake-caring-and-sharing.blogspot.com/

Dacht naar haar blog te gaan en opnieuw over Jane te lezen die gelukkig thuis was, zij was een ongelooflijk dapper vrouw die van elk ogenblik genoot waar zij kon.

Dat is alles wat wij kunnen doen, ik heb de video op haar blog gezien, waar zij van het belang spreekt om te genieten van het leven.

Zij zei zij vond, dat zij extra tijd had gekregen en zij ging van elke minuut genieten, ik ben met haar eens en nu dat ik haar gehoord heeft is dit versterkt.

Dank je Jane voor het herinneren van het belang om het beste uit elk ogenblik te maken dat wij hebben.

No comments: