Tuesday, May 11, 2010

Genieten Van De Geluiden Van Parijs











Pablo Picasso.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso

Vandaag glanst de zon en de hemel is blauw door één raam en door de andere zijn er dikke wolken en geen blauwe hemel of zonneschijn te zien.

Het is een grappige scène, ik kan het nauwelijks geloven dat het echt gebeurt, het ziet inderdaad zeer oneven uit, Richie zegt dat het zonnig was toen hij om het blok met de honden ging maar de wind is bitter koud.

Dat dacht ik ook toen ik uit het raam keek, leek niet zeer overtuigend mild daar buiten in tegendeel ziet het er koud uit.

Hoop wij krijgen geen stortbui of slechter nog natte sneeuw en hagel, kan gebeuren het is bijna koud genoeg.

Wens dat het weer stabiliseerde aangezien ik elke verandering kan voelen wat niet zo aardig voor me is aangezien MS alles overdrijft.

Wanneer het kouder word voel ik het meteen en het is niet prettig, hb net zo een probleem emt heter worden, elke veranderingen is naar voor mji speciaal een snelle verandering.

Werkelijk bizar hoe elke verandering in temperatuur zelfs als het een goede verandering is mij stress veroorzaakt.

Elke dag wanneer Richie mij uit bed haald is het een grote schok aangezien mijn lichaam langzaam aan de verandering kan wennen.

De badkamer moet voor mij werkelijk warm zijn voor dat ik uit gekleed word door Richie en gewassen word.

Ik geniet deze dagen niet vaak van een douche aangezien het water van de douche als honderden speldenprikken voelt.

Gisteren was de eerste keer in zeer lange tijd dat ik van een douch genoot, misschien omdat de henna uit mijn haar wordt gewassen wat bijna zalig was.

Werkelijk goed om na zulke lange tijd weer rood haar te hebben, fijn om mezelf weer te voelen, zoveel is door de MS veranderde in mijn leven, dat dit zeer aardig is.

Voor 5 minuten was er zonneschijn door beide ramen, maar slechts voor minuten dasn was het over voro vandaag
.
Grappige Richie zei dat hij een kopje thee ging drinken en ging en weer aan het werk, ik hoor alleen geluiden van schoonmaken in de keuken.

Ik herken deze geluiden en straks zal ik Richie horen zeggen dat zijn thee koud is, wat gebeurd wanneer je een kop inschenkt en verder werkt.

Ik ga nu een paar dingen doen, eerste foto's vinden en dan Steve’s blog The Wheel of Fortuna bezoeken en een steunende commentaar achterlaat. Ik hoop dat veel mensen dit ook zullen doen.

Hoop dat Steve’s reizen goed gaan, hij is in Parijs vandaag, hoop dat het weer daar prettig weer is en hij kan wandelen bij de Seine en van een heerlijke koffie kan genieten bij een café op een van de boulevarden, waar hij van de geluiden van Parijs kan genieten.


No comments: