Monday, May 10, 2010

Gelukkige Landing.











Henri Matisse.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Henri_Matisse


Had een drukke middag vandaag, om 2 uur was Mathilde, mijn fysiotherapeut hier voor de afspraak met mijn ergotherapeut Johanneke en Frans, de vertegenwoordiger van RTDorp.

Zij maken en verkopen een universele omgeving besturing die helpt om deuren te openen, lichten aan te zetten, TV en de DVD speler, radio aan te zetten en de telefoon te gebruiken

Op tijd kan het worden uitgebreid om ook de lift deuren te openen en de hoofd ingang, nu nog niet aangezien ik met Richie neig uit te gaan.

Maar zou kunnen zijn dat na een aantal maanden ik mij zeker voel en wensen naar onze lokale winkel te gaan waar zij mij kennen en ik vertrouw hen om mij te helpen.

Als dat gebeurt zal Frans de functies van de afstandsbediening uitbreiden met de lift en hoofdingang.

Goed om te weten dat het ook later kan worden toegevoegd, indien ik het voor mijn dagelijks leven moet gebruiken.

Het is een aardig perspectief en werkelijk goed dat deze steun is beschikbaar indien ik het nodig heb, uitstekend dat er geen grenzen zijn aan de hulp die ik kan krijgen.

Hoop dat een eenvoudigste hulpmiddel die je rond je hand kan dragen en het helpt om de pagina over te slaan.

Had gehoopt dat Johanneke een zou brengen vandaag maar helaas moeten wij nog zoeken.

Ik ga zo op Internet kijken en hoop om zulk een apparaat te vinden, ben benieuwd of ik iets simple vindt om pagina’s over te slaan wanneer mijn vingers niet meer goed functioneren.

Hoop spoedig nadat ik dit heb gepost zal ik Internet kijken na zulk eenvoudige hulpmiddelen zoeken die boeken en tijdschriften vergemakkelijken.

Hoop om goed nieuws spoedig te hebben en dan kan ik weer opnieuw beginnen boeken te lezen,, briljant er zijn veel boeken op onze boekenrekken die ik opnieuw wil lezen, evenals 5 nieuwe boeken.

Zodra ik heb gepost zal ik Steve een e-mail sturen en hem gelukkige landing verzenden en zal een steunend bericht op zijn blog het Wiel van Fortuna verlaten.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: