Thursday, May 27, 2010

Vrijdag 28 Mei; Er zijn altijd Zilver Voeringen Zelfs in de Vreemdst van Omstandighedenen












Joseph Mallar William Turner.

http://en.wikipedia.org/wiki/J._M._W._Turner


Wekte bijna stil vanochtend dat is een verandering wat aardig was, haat om e in pijn wakker te worden.

Het is erg genoeg dat het mij wekt, maar dat het ook Richie wekt is werkelijk shit, ik haat dat het hem ook wakker maakt.

Wens dat ik iets kon doen om het tegen te houden en niet zulk een lawaai te maken elke ochtend wat mijn schat Richie wakker maakt.

Het was een zeer prettige dag, Mathilde was hier voor onze de fysiotherapie sessie van donderdag en Marianne kwam langs voor een kop thee wat zeer aardig was.

Had een prettige tijd met haar en wij babbelden over alles en allebei van ons voelden zich beter aan het eind van het bezoek.

Nadat Marianne ging bracht ik de tijd door luisterend na de radio en spelde vrije cel, dan begon ik mij een uiterst klein beetje warm te voelen.

Toen het van een klein beetje warm na bloed heet ging vroeg ik Richie om te controleren of de catheter goed werkte.

Het scheen goed te zijn maar toen Richie het controleerde ontdekte hij dat het net uitgleed.

Gebeurde waarschijnlijk toen ik een reusachtige spasmes had, aanvankelijk was het moeilijk voor Richie om terug te plaatsten maar hij kreeg de katheter uiteindelijk weer op de goede plek.

Richie moest me uit bed halen, aangezien een kleine hoeveelheid urine uit had gelekt, zodat ik werd gehesen uit bed voor de tweede keer.

Eens in de badkamers werd het duidelijk dat ik nodig moest poepen, het had nog slechter geweest zijn om in het midden van de nacht in een bed vol van urine en poep wakker te worden.

Zo op de een of andere manier werd een ongeluk een geluk aangezien wij iets onplezieriger voorkomen hebben.

Zodra Richie mij opnieuw douchte en mij aankleed, ik voelde dat ik hersteld was in mijn vroegere glorie.

Zodra ik aan bed was teruggekeerd, genoten wij allebei van de heerlijke lasagna die mijn schat had gemaakt, voelde mij 100 keer beter en kon van de avond en het gezelschap van Richie ontspannen en genieten.

Wij voorkwamen een grotere crisis; er zijn altijd zilveren voeringen zelfs in de vreemdst van omstandigheden.

No comments: