Wednesday, May 05, 2010

Wij Zijn Wat Wij Eten.











Moderne African Kunst.


Heb de middag doorbracht in de woon ruimte met Richie, de honden hebben mij voor uren heel gezellig onderhouden met hun speeltjes.

Zij zijn nu alleen geïnteresseerd in hun voedsel en na de honden wc te gaan.

Hun ideal zou zijn om twee keer te eten, voor en nadat zij op straat zijn geweest, maar wij zijn zulke harteloze mensen dat wij hen slechts één portie geven.

Gelukkig zullen zij snel deze vreselijke behandeling vergeten en spoedig hun evenwicht herwinnen en zullen vrolijk spelen zodra zij hebben gegeten.

Denk dat wij zijn allemaal vrolijker zijn na het eten, de calorieën zijn zeer belangrijk; teveel zijn niet goed voor ons.

In 2008 was ik zeer dun geworden als gevolgen van niet meer mobiel zijn en niet meer kunnen sporten of wandelen.

De arts adviseerde dat ik een voeding supplement 2 x per dag drink dat deed ik vanaf juni 2008 tot mei 2009.

Vergat om over de gevolgen voor mijn lichaam te denken, merkte op dat mijn maag groter was maar op de een of andere manier maakte ik geen verbinding met alles wat ik at.

Heb dit slechts gerealiseerd vlak na Pasen toen Richie foto's van me nam, welke me zo veel schokte dat ik onmiddellijk ben gestopt met chocolade en voedsel met toegevoegde suiker te eten.

Deze zomer eten wij geen roomijs, cake, tamarinde snoepjes, of vruchten crumble met vla of een al de andere heerlijke traktaties die Richie maakt.

In plaats daarvan eten wij nu veel heerlijk fruit, alle soorten zoals ananas en mango, bosbessen, aardbeien, appelen, peren en mandarijnen heb ik gegeten en van genoten

Het is bijna een maand geweest dat ik stopte en nu al zie ik kleine veranderingen en in nog een maand zal ik meer verloren hebben.

Hoop dat in juli mijn gezicht weer opnieuw mijn gezicht zal zijn want op dit ogenblik is het slechts een klein beetje mijn gezicht, de definitie is en beetje uit mijn gezicht genomen.

Met MS heb ik niet zeer veel controle, maar dit daar kan ik wel iets doen, ik heb MS maar ik heb ook nog mijn trots en ik ben van plan het ook te houden.

De zon komt nu uit, nu het is bijna 7.30 uur, aardig om te zien dat het weer beter word zodra de bitter koude winden stopt, ben ik met mijn schat buiten.

Het denken aan mijn schat deed mij denken aan BobRobert ben benieuwd hoe Steve het zonder zijn ovewrleden schat doet.

Het is zo goed te zien hoeveel mensen Steve steunen die hem hem bij zijn blog The Wheel of Fortuna bezochten en een steunend bericht achter lieten zodat hij weet dat hij is niet alleen.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: