Wednesday, May 19, 2010

Dat Is Al Rede Genoeg Om Vrolijk Te Zijn..














Wij waren klaar voor Ton toen hij hier om 13.00 uur vandaag was.

Richie had me uit bed gehaald en gedoucht en aan gekleed mij en zodra ik mijn been oefeningen op de Motomed had gedaan, deed hij mij terug in bed.

Spoedig daarna kwam Ton aan kwam hij zag edr goed uit na zijn fiets vakantie.

Hij nam een blik en was het ermee eens dat het door de katheter buis was veroorzaakt de een uiterst kleine scheur in de huid.

Waar de buis in de huid was gedrukt toen de katheter buis kort onder mij terecht was gekomen.

Het ziet reeds veel beter nu eruit en schijnt bijn opnieuw geheeld te zijn.

Ton zal hier zijn aanstaande woensdag om 14.00 uur om het weer te controleren.

Hij denkt dat het snel zou moeten zijn maar wilde geen tijd zeggen, omdat het moeilijk is dit in te schaten.

Hoop dat het volgende week zal worden geheeld zijn, zodat ik van het goede weer en ik kan ervan genieten en misschien een beetje van deze stad zien.

Wil werkelijk van de zomer genieten die hier zal zijn alvorens wij het weten en ook weer net zo snel over voor dat wij het weten.

Aangezien deze schitterende de zomerdagen bijna hier zijn, en ik hoop om van hen ook te genieten dit jaar.

Ik wil in de zon zitten, zal voor mijn huid goed zijn, die niet zo gelukkig is aangezien ik een essentieel ingrediënt niet heb en dat is zonneschijn.

Ik ga ook een paar van de zonlicht vervangende lampen kopen, zij schijnen goed te zijn.

Maar eerste wil ik buiten zeer spoedig zijn en heb hoop dat dit echt gaat gebeuren, dat is al rede genoeg om vrolijk te zijn..

Hoop dat Steve @ The Wheel of Fortuna veel steun en vriendschap en liefde nu rond hem heeft aangezien dat het bijna een maand is dat zijn partner BobRobert stierf.

Weet zeker dat hij zal alle steunende commentaren waarderen, die hij kan zien wanneer hij zijn blog weer bezoekt.




No comments: