Monday, May 17, 2010

Blijf Optimistisch











Pyschadelic Kunst.


Droevig dat het een zonnige dag is en ik kan niet zitten omdat de huid opnieuw gebroken is.

Richie denkt door de katheter buis die op de een of andere manier onder mijn bil is terecht gekomen, waarschijnlijk slechts eventjes maar dat is genoeg voor dieze gevoelige huid.

Het is zeer klein maar het is beter te wachten dan nu te zitten en het erger te maken.

De timing is slecht, vandaag zou de laatste aanpassingen aan de rug leuning rolstoel gedaan worden.

En dan zou het weg gaan te worden gestoffeerd en woensdag zouden de arm leuning worden aangepast.

En nu ben ik terug naar af, en wacht opnieuw tot het kleine wondje hielt.

Was erg down toen belde Michelle dat de afspraak door kon gaan, het was niet vereist dat ik moest zitten, aangezien alle aanpassingen waren genoteerd en moesten alleen worden gedaan.

Deze kunnen vandaag zonder mij worden gedaan en dan zal een nieuwe tijdelijk stof om heen gedaan..

Hoop dat Ruud van Summit ook akkoord gaat als niet dan zal Michelle mij zeer spoedig bellen.

Heb lekker gedoucht en mijn been oefeningen aan de Motomed gedaan en toen waren zij hier om de stoel te doen.

Het is een zonnige dag en ondanks alle terleur stellingen ga ik genieten van het goede weer vandaag en blijf optimistisch.

Blij dat de stoel nog vandaag is gedaan zodat wij door naar het volgende stadium kunnen gaan dat heb ik nodig om me goed te houden en optimistisch.

Ga nog een kort bezoek aan The Wheel of Fortuna maken en groetjes voor Steve achter later, was zo special dat hij hier is geweest helemaal vanuit Texas, alleen om ons te bezoeken.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: