Tuesday, May 25, 2010

Zonnige Dagen.












Peruvianse Kunst.

Het is een zonnige dag opnieuw vandaag, het is prettig weer hier geweest sinds vorige week donderdag, vandaag is het ongeveer 22 graden wat comfortabel is.

Leuk om de ontspannen geluiden van buiten te horen, ik kan de merel horen, hij klinkt ook zeer ontspannen.

Spoedig zal het tijd zijn voor de Wereld Voetbal Beker Toernooi, heb opnieuw opmerkte hoe spannend het is aan het eind van de voetbal seizoen, dat altijd in razende tempo gebeurt.

Één minuut is het einde van januari en een overvloed aan tijd en het volgende ogenblik is het bijna einde van mei en de laatste definitieve grijpende spelen gebeuren.

Dit jaar won Chelsea won de trophien en was nummer een en Blackpool ging voor het eerst op na het Premierschap in 39 jaar, sinds 1971.

Het was zeer opwindende en goed gespeeld, plus al het pret van het zien hoe het Inter Milan team van Jose Moriniho’s Beieren versloeg voor de Europese Kop.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Mourinho

Had heel wat pijn vanochtend, mijn armen zijn zo stijf wanneer ik wakker word, haat het feit dat elke beweging veel arm krampen teweeg brengt.

Mijn armen waren over elkaar gevouwen over mijn borst en waren strak samen vastgeklemd en uiterst moeilijk apart te krijgen.

Ik neem er ongeveer 20 minuten tot een half uur om mijn armen uit elkaar te krijgen en uit te rekken boven het deken.

Dan kan ik langzaam mijn handen op de papegai doen dat over mijn bed hangt, zodra ik mijn schouders kan opheffen van het bed, kan ik beginnen om mijn arm oefeningen te doen.

Werkelijk merkbaar dat zodra ik de arm oefeningen heb gedaan, dat ik mijn armen en handen kan gebruiken en zij zijn niet meer stijf en pijnlijk.

Nadat Richie mijn been oefeningen en massage deed en ik naam mijn baclofen pillen, dronken wij een kop thee samen, en dan wilde ik mijn post bekeken en mijn blog te schrijven voor vandaag.

Aangezien ik ophield met chocolade eten na Pasen is het merkbaarder dat mijn gezicht dunner is geworden, dat ik niet meer lagen van vet rond mijn gezicht toevoeg.

Ik had het punt bereikt waar mijn individualiteit werd verloren, nu na anderhalve maanden heb ik mijn gezicht terug.

Ben blij met mijzelf voor het erkennen van wat gebeurde en het gedrag met3een stopte.

Deed het zelfde met tabak en dan met het roken van wiet, ik stopte cold turkey met allebei.

Het is niet gemakkelijk om gewoonten te stoppen, chocolade at ik dagelijks, meestal vlak na het eten en een toetje.

Het was een schok om mezelf bijna niet te herkennen, ik had kunnen weigeren om de waarheid te zien en was een paar stukken elke dag blijven eten.

Blij dat ik de waarheid erkende en stopte, dit was niet makkelijk te doen aangezien elke dag er momenten zijn waar ik chocolade had gegeten.

In de eerste dagen was het zeer moeilijk zodat ik begon appels en ander heerlijk fruit in plaats daarvan te eten, dat zo veel beter is voor me, en ik geniet veel meer van.

Ik voel me beter en zie beter uit en beste van alles ik begin mijn verzorgen serieus te nemen en te genieten om mijn sieraden en parfum weer te gebruiken.

Het is en voelt goed en doet me dergelijk goed dat ook, van de dag gaat genieten.

No comments: