Monday, May 03, 2010

Ben Blij.












Weird Art.


Had een fijne middag, zat in de woon ruimte met Richie en de honden, het is weer een grijze koude en zeer natte dag.

Thuis is de ideal plek voor door brengen van deze tijd, het was goede pret met Richie, de honden zaten aan beide kanten van mij wat erg grappig was.

Vanochtend waren Spike en Marleen allebei op mijn bed en het was zeer beminnelijk om hun bij elkaar op mijn bed te zien en zij waren zo lief voor elkaar..

De honden laggen opeens heel lief naast elkaar zonder een jaloerse ruzie,speciaal goed van Spike, die de meeste tijd op mijn bed doorbrengt.

Had goede nieuws dat Ruud van Summit hier is op 17 mei en de laatste aanpassingen zal doen en dan zal hij de rug leuning en zitting mee nemen na zijn werkplaats en zal het bekleden.

Zal het even zonder mijn elektrische rolstoel moeten doen voor 3 dagen, dat gaat wel vrij
snel over en daan heb ik een mooi gestoffeerd stoel.

Kan nauwelijks op dit wachten, het zal het maakelijke maken om in en uit de elektrische rolstoel te komen zonder teveel spanning en stress.

Zodra het materiaal over het schuim wordt gezet is het niet zo moeilijk om de til band of kleren of jasjes aan te treken

Ondanks dat het een grijze dag, is het prettig geweest in de woon ruimte te zitten met mijn liever Richie.

Jenny van het RCA gaf ons een prettige verrassing door ons de kussens te brengen die zij beloofde afgelopen week woensdag te maken

Een uitstekende verrassing, zij zijn nu geïnstalleerd rond mijn lichaam en schijnen mij de steun te geven die ik nodig heb.

Zo alles bij elkaar voel mij vrij gelukkig dat ik zo goed verzorgd word, de mensen van het RCA zijn zeer goed, zij hebben oms zo goed gesteund special sinds de decubitus..

Wederzijdse steun is zeer belangrijk voor ons allemaal dat is ook de reden hoezo ik het belangrijk vind dat wij Steve @ The Wheel of Fortuna steun blijven steunen.

Nu vooral na het Herdenkings feest voor BobRobert op zaterdag in Belcher, is nu de tijd wanneer het treuren voor BobRobert werkelijk zal beginnen.

Hoop dat wij met zijn allen Steve blijven steunen.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/


Laat een steunend bericht voor hem te laten weten dast hij is niet alleen.

Graag een gedachte voor een andere dier soort, de Vietnamese Rinoceros.

Bezoek de website


http://www.helpanna.org/


En steun de beschermening van de Vietnamese Rinoceros

No comments: