Saturday, May 08, 2010

Fijne Perspectieven.


s








Wassily Kandinsky.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wassily_Kandinsky


Weer een grijze, koude en bewolkte dag zonder een teken van zonneschijn en geen perspectief op een positieve verandert vandaag.

Zou verkeerd zijn omdat het weer hier zeer veranderlijk is hier, meer dan het binnenland, hier zijn wij dichter dbij de zee..

Richie is snel na de markt gegaan om boodschappen te doen zodat wij eten hebben tot maandag wanneer hij verse groenten koopt op de markt.

Merkte dat het weer niet goed was d oor het feit dat de noten in de vogel voeder van half vol gisteren naar nauwelijks een kwart vol vandaag.

Ben benieuwd of de papegaaien hier waren vroeg vanochtend en heel veel aten en aten en toen namen de kleine vogels het weer cover..

De vogels waren we hele dag bezig en nu is er geen te zien, het voelt als een winter dag wanneer het licht na 3 uur begint langzaam te verdwijnen.

Voelt winters vandaag vooral aangezien wij de verwarming aan hebben, afgelopen mei was het onverwacht aardig en warm en zonnig weer.

De jaren ervóór waren al vreselijke en sombere mei maanden, koud, en veel regen, dat is hoezo vorig jaar was zo verbazend.

Afgelopen zomer was de beste zomer hier in vele jaren, het was 30 graden voor 2 maanden terwijl Engeland in regen werd doorweekt, bakten wij in de zon.
.
Zo jammer dat MS mijn plezier in de hitte heeft bedorven aangezien ik het hard vond om aan de hitte het hoofd te bieden.

Ik hield altijd van kerrie met veel pepper, de heter de beter ook het weer en nu wanneer het boven 25 graden gaat kan ik ervan niet tegen.

Denk dat wij een betere ventilator nodig hebben, op een stand die een grotere straal dan onze huidige ventilator heeft.

Wij zijn derg blij dat Steve van The Wheel of Fortuna ons volgende week donderdag zal bezoeken, hij komt helemaal uit Texas.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

Vindt dit heel speciaal, had het nooit gedachte dat wij werkelijk Steve ontmoeten.kp

Bezoek aub Steve’s blog en laat hem een steunend bericht.

Op 2 juni zal een goede vriend van van ons, Nur over komen ook van Texas, wij waren collega's bij Euronet, en hij was één van hun netwerk ingenieurs.

Hij wil zien of is er een kans is hier op werk en gaat hier even logeren terwijl hij eenbaan jaagt.

Zou leuk zijn hem hier te hrebben met ons, moet wel aanvaarden dat Nur’s bezoek betenkend veel grapjes.

Over hoe ik altijd alle mango’s eet en dat ik fan ben van David Hasselhoff en Barry Manilow.

Ik ho van de mango’s omdat ik van Trinidad ben maar de andere twee zijn niet mijn favorieten.

Maar zodra Nur een reactie van mij zijn de grappen eindeloos geworden.

Niettemin zal het goed zijn om hem na 5 jaar in Texas opnieuw te zien, wij zagen hem voor de laatste tijd Kerstmis en Nieuwjaar 2004.


.

No comments: