Thursday, May 27, 2010

Donderdag 27 Mei: Regenbogen en Onweer.











Regenboog en Onweer

Het goede nieuws is dat Ton Peeks was hier geweest gisteren en zegt dat ik vanaf zaterdag weer kan zitten, dat is goed nieuws.

Ik verheug mij op het zitten op het balkon en rond het blok te gaan met Richie en die honden en misschien zelfs op bezoek bij Willes, zou aardig zijn om eindelijk haar huis te zien.

Mijn eerste keer, aangezien zij is na beneden verhuisd afgelopen augustus en ik heb in bed gelegen de hele tijd.

De rolstoel is nog niet klaar, het nieuwe plan van mij is zaterdag te testen waar ik de extra lagere rug steun nodig heb.

Hopelijk kunnen zij het volgende week stofferen, dan verlies ik het voor 3 dagen en dan is het is bekleed en het ziet beter uit en het is gemakkelijker om de til banden om mij te krijgen.

Heb net een e-mail gestuurd naar mijn ARCA adviseur om haar te vragen vlug een afspraak in te planen met Summit.

Zij zal zeker haar best doen om het te regelen, aangezien ik weet dat Michelle graag alle losse eindjes van dit projekt zo vlug mogelijk afronden.

Het begon in 2008 maar moest stoppen tot 2009 en opnieuw opgestart in oktober 2009 en weer gestopt in januarien en in mei.

Wij zijn allemaal gelukkig wanneer het gedaan is en ik kan mee rond rollen deze zomer.

Deze perspectief is favoriet voor mij, wat een geluk voor mij om mobiel te zijn deze zomer


No comments: