Friday, May 14, 2010

Genieten Van De Ogenblikken.


Steve in Amsterdam











Amsterdam in het Voorjaar.

Gisteren was prachtige om Steve van The Wheel of Fortuna op bezoek te hebben.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

Het was een waar gemaakte droom, één dat ik nooit gedacht was mogelijk.

Briljant dat Steve helemaal uit Texas is gekomen om ons te ontmoeten.

Het was goed om hem te zien, werkelijk fijn en hij is net zo aardige als ik dacht, wat een mooie mens en wat een zeer speciale vriend.

Voel mij zeer gelukkig vandaag wegens gisteren, het was een speciaal bezoek, totale natuurlijk en gewoon voelde alsof Steve vaak langs kwam.

Wens die hij ons vaker kon bezoeken en wie weet wanneer hij hier is ben ik zeker dat hij ons bezoekt, hij is altijd welkom hier.

Volgende keer die wij elkaar zien zal het voelen als oude vrienden en de tijd zal vliegen net als gisteren.

Vandaag is een goede dag zonnebaadt nog in de zonneschijn van Steve’s mooi bezoek.

Marianne kwam voor een snel bezoek langs wat heel leuk was, fijn om haar te zien en zo stralend.

Ga een rustige dag maken vandaag, ga ook niet ni de rolstoel zitten vandaag omdat uk zo lang zat gisteren.

Ik geniet van de ogenblikken.

No comments: