Sunday, May 02, 2010

Elkaar Steunen Is Belangrijk Voor Ons Allemaal.












Tie Dye Kunst.


Het weer is weer zeer koud en nat met een koude scherpe wind; het is zo koud dat wij de verwarming aan hebben vandaag.

Zal zeker vandaag niet uitgaan, maar ik zal in mijn rolstoel en zijn en met Richie en de honden in de woon kamer zitten.

Teleurgesteld dat het plotselinge zo een onaangenaaam weer is dat mij opnieuw vandaag tegenhoudt om rond het blok met Richie en de honden te gaan.

Ben niet droevig aangezien ik weet dat wanneer het weer verbetert ik met mijn schat en onze twee honden buiten zal zijn.

Dit jaar zijn mijn perspectieven veel beter daan vorig jaar zo veel beter dit keer, dit keer kan ik opnieuw zitten en uitgaan en ik zal dit nemen wanneer ik kan.

Ga nu alleen vooruit kijken en niet achter, het is nu verbazend dat ik zo lang in bed heb geleggen, denkt dat ik in schok was geweest had Ton mij verteld in augustus 2008 dat het zo lang zou duren.

Blij nu dat ik het niet toen niet wist, ahoewel ik mij vrij snel realiseerde dat het langer ging duren dan de aanvankelijke 2 tot 3 weken.

Uiteindelijk is het bijna twee jaar in bed en nit 2 tot 3 weken geweest.

Heb mijn herestel te danken aan de goede zorg en de liefde van Richie en de vriendschap en de steun en liefde van al onze vrienden.

De enorme steun van al onze blog vrienden geeft mij grote kracht, de reacties en e-mailks helpen zeer veel.

Wederzijdse steun is zeer belangrijk voor ons allemaal, dat is waarom het belangrijk is dat wij Steve @ The Wheel of Fortuna blijven steunen.

Vooral nu na het Herdenkening voor BobRobert gisteren in Belcher, is het belangrijk wanneer het treuren voor BobRobert werkelijk zal beginnen.

Hoop wij kunnen Steve blijven steunen.

Aub bezoek


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/


En laat een steunend bericht om hem te laten weten dat hij is niet alleen.

Aub steun ook de Vietnamese Rinoceros.

Bezoek de website


http://www.helpanna.org/




En hulp om de Vietnamese Rinoceros te bewaaren.

No comments: