Sunday, May 09, 2010

Het Leven Is Net Een Geluksspel.






El Lissitzky.


http://en.wikipedia.org/wiki/El_Lissitzky







Malevich.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kazimir_Malevich



Ondanks het weer zijn wij vrolijk, het is een bewolkt dag zonder elke kans op zonneschijn

Gisteren was er ook geen zonneschijn de hele dag en zelfs niet aan het eind van de middag, dat gewoonlijk na een zonloze dag gebeurt.

Er vaak gebeurd het dat de zon even dramatisch eruit komt net in de laatste momenten, voor dat mhet licht langzaam begint te verdwijnen.

Gisteren zelfs gebeurde dit niet en lijkt vandaag alsof het kon in regen ëindigen, dit kan betekenen dat de temperatuur toeneemt.

Goed zou zijn als het warmere weer nu begon te gebeuren, maar enerzijds misschien hebben wij een koudere lente en zomer, dat is ook een deel van het globale verwarmen scenario.

Mijn armen zijn zeer pijnlijk deze dagen en stijf, de pagaai handvat dat over mijn bed bengelt voor het trekken van mijn schouders van het bed is zeer nuttig en dit helpt om mijn armen uit te rekken.

Dit helpt me om mijn armen uit te rekken zodat ik mijn arm oefeningen kan doen die mij helpen mijn handen en armen te blijven gebruiken.

Ik vind het zeer eng dat mijn hand en arm functie slechter kan worden en dan totaal ophouden; Ik hoop dat dit ogenblik noch lang niet zal gebeuren.

Kan zien dat als hett gebeurt en ik heb de mogelijkheid te blijven communiceren en kan nog na buiten gaan dat het leven nog zeer lonend is voor mij.

Ik denk dat de behoefte om bewust te zijn en te weten hoe het ervoor staat belangr4ijk is zonder te diep in te gaan alsof het nu mijn werkelijkheid was.

Denk dat het belangrijk is bewust te zijn maar wat ook belangrijk is dit ogenblik, dit is nog belangrijker.

Zou jammer zijn om nu zoveel angst te hebben van wat kan komen zodat ik niet zou kunnen genieten van wat ik op dit ogenblik rond me heb.

Vooruitziend aan deze komende week zijn er veel redenen om gelukkig te zijn, morgen heb ik een vergadering met mijn ergotherapeut Johanneke.

Deze woensdag middag zal Anja weer langs komen om ons opnieuw te bezoeken en donderdag komt Steve van The Wheel of Fortuna ons bezoeken en Marianne zal op vrijdag ons bezoeken en Cecile kan ook langs komen.

Een goede week.

Ik verheug mij op donderdag en het bezoek van Steve, het is briljant dat wij Steve zo veel steun hebben gegeven nu zijn geliefde partner BobRobert is overleden.

Belangrijk dat wij hem blijven steunen in deze eerste moeilijke weken.
Hoop dat jij langs The Wheel of Fortuna zult gaan en Steve een en steunende berichten achterlaten.

Richie gaat mijn haar knippen en voet nagels en henna op mijn haar doen en dan mij douchen en zodra dit wordt gedaan ben ik klaar om van vandaag te genieten.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: