Thursday, May 13, 2010

Een Goed Bezoek Van Een Speciale Vriend.









Steve van The Wheel of Fortuna in Texas, VS kwam bij ons op bezoek vanmiddag, het was prachtig om hem werkelijk te zien en goed om een grote omhelzing van hem te krijgen.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/


Hij gaf me een favoriete batik sjaal van BobRobert die door zijn beste vriendin Gina werd gemaakt.


http://batikonsilk.blogspot.com/


Ik ben zeer geraakt om iets van BobRobert te hebben; het rook prachtig net hoe BobRobert rook.

Zo heb ik iets wat BobRobert dierbaar was, maar zijn parfum ook, dat is zeer speciaal.

Het was normaal en zo zelfs gewoon om Steve op bezoek te hebben, het was gewone en ook buitengewoon en een groot genoegen een bezoek van Steve te krijgen.

Steve bracht een fles prosecco en wij aten vers gebakken broodjes, ik at een Franse croissant en een kaas en twee peper jam en gelei die Steve ons had gebracht van de V.S. voor ons.

Wij babbelden en lachten en luisterden muziek, na 3 uren van een prettig bezoek keerde Steve naar zijn hotel terug om te rusten.

Wij hadden een verrukkelijke maaltijd dat Richie eerder had gemaakt, voor het eerst in lange tijden at ik in de woon ruimte wat zeer goed was.

Een aardige manier om een goede dag te beëindigen, zo veel beter na het zien van Steve, een droom dat waar is geworden voor ons om hem te ontmoeten.

Ga Richie zo meteen vragen om mij straks in bed te doen omdat ik nu uren zit en ik ben nu moe.

2 comments:

annemiek said...

Wat fijn dat het bezoek van Steve zo goed was.
Je ziet er stralend uit met je mooie batik- sjaal.
Liefs

Annemiek

Herrad said...

Hi Annemiek,
Het bezoek van Steve was erg fijn.
Je kon zien dat hij het heel moeilijk heeft om zijn partners dood te verwerken,
Liefs,
Herrad