Saturday, May 29, 2010

Gelukkige Dromen.











Spiral Kunst.


Hier is het bijna opnieuw zaterdag; hoop het weer voor mijn uitstapje aardig zal zijn.

Ik verheug mij om opnieuw te zitten, maar voel mij ook vrij bezorgd over rechtop zitten, want telkens is het lichtjes eng.

Het voelt alsof ik uit de rolstoel zou kunnen vallen, alhoewel ik weet het zal niet gebeuren, vindt ik het eng en het maakt mij ongerust.

Ik kan niet in een keer omhoog zitten, moet of Richie vragen om echte langzaam te gaan of ik doe het zodra Richie me heeft zachtjes geworsteld in de rolstoel.

Dan hef ik mij langzaam tot ik rechtop zit, op welk punt het beter voelt en ik kan weer zitten.

Wist niet dat opnieuw zitten zo eng zou kunnen zijn, had het niet gerealiseerd, hoop dat als ik de kans krijg om het vaker te doen, dat het met de tijd een gewone ervaring zal worden.

Ben nu in totale 21 maanden sinds 21 Augustus in bed geweest, wanneer Ton dit meteen had verteld dat ik in bed in plaats van twee tot drie weken 21 maanden zou zijn.

Twee tot drie weken was eerst een vreeslijks schok, als ik had dan geweten hoe lang het zou zijn, denk dat het te zwaar was geweest voor mij.

Ik zou mijn beste hebben geprobeerd, en zo optimistisch te blijven als mogelijk.

Ik word nu zeer opgewekt over het zitten in mijn elektrische rolstoel maar eerst zal ik moeten slapen.

Ben nu zeer opgewekt hoop ik kan straks goed in slapen en wekken en klaar zijn voor mijn nieuw rolstoel avontuur.

Ga van nacht zonder twijfel rond rollen in mijn dromen.

Verheug mij op gelukkige droomen.

No comments: