Thursday, May 20, 2010

In Gelukkige Anticipatie











Geometric Design.


Het is snel weer donderdag, jammer dat Steve @ The Wheel of Fortuna niet opnieuw langs kon komen vandaag, dat zou briljant zijn.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

Ik denk wij zullen moeten wachten tot de technologie van Star Trek voor ons beschikbaar is.

Het bezoeken van andere blogs is ik veronderstel, een virtuele manier om de blog wereld rond te reizen wat briljant is.

Ik ben zeer gelukkig dat ik mijn blog begon in 2006, het is zulk een goede manier om in contact met zo vele mensen te zijn.

Briljant ergens hebben om mijn verhaal te vertellen en mijn standpunt te geven, is het prachtig dat zo vele mensen de ervaring met me willen delen.

Het is goed om zo veel steun en vriendschap en liefde van zo vele prachtige mensen in deze grote blogging wereld te krijgen.

Ik ben zeer blij dat Ton gisteren kwam kijken en hij zegt en dat hij dacht dat de huid snel zou hielen.

Hoop hij heeft gelijk, Richie zei dat het de helft van de grootte dat het was op zondag.

Zo hoop ik dat de voorspelling van Ton correct is en ik kan binnenkort in mijn rolstoel spoedig zitten.

Ik kan het nauwelijks afwachten maar doe het wel, ik zal in gelukkig anticipatie wachten.

No comments: