Monday, December 05, 2011

Moeilijk Maar Niet Onmogelijk.

 

Gragoire Michonze.




Het wordt nu zeer koud, hier is het wintertijd, ik heb heel veel pijn tijdens het weekend en ook vandaag,  een goede positie in bed handhaven is niet gemakkelijk geweest.

Mijn schouders, armen zijn pijnlijk gespannen; er is niets ik kon doen de spanning ter verminderen, hoewel de massages van Richie gelukkig tijdelijk het ongemak verlichten.

Wegens het ervaren van dergelijk ongemak betekende het dat mijn post later waren, nochtans moesten beide posten worden gedaan en ik zal het gemakkelijk nemen.

Ik ben tevreden nu ik niet onrustig werd, werkelijk tevreden, en hoe dan ook waarom zou ik verstoord worden, er is geen uiterste termijn, geen werkgever, het is mijn blog.

Niettemin na het schreven van gisteren post, waren drie stukken in mijn Nederlandse blog te doen, vanmiddag, twee vertalingen posten alvorens de post van vandaag te schrijven.

Ondanks alles ging het  zeer goed; de Nederlandse posten zijn vertaald en gepost.

Ik denk dat ik na het posten van dit zal ophouden en zal ontspannen; met behulp van THC.


No comments: