Saturday, December 10, 2011

Drukte Van Kerst Avond..



Rachel Baes.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rachel_Baes



Vandaag zeer leuk begonnen met een telefoongesprek van onze lieve vriend Gareth, die van Wales belde, aardig om van hem te horen, komisch genoeg spraak gisteren sprak ik  onze andere mooie vriendin van Wales, Cari.

Werkelijk goed te spreken met vrienden, vooral goede vrienden, en over hun leven te horen,  zo wordt ik op de hoogte gebracht van wat met hen gebeurt.

Gemakkelijk om contact te verliezen, wel vrij eenvoudig om het contact weer te vernieuwen door het  gewoon te doen, maar het is soms niet zo eenvoudig.

Realiseerde mij net dat het weer bijna Kerstmis is, het is elke jaar een verrassing dat alvorens ik het weet, is het 25 December.

Gelukkig heb ik mijn reeds mijn boodschappen via eBay gedaan, misschien niet dergelijke goede pret zoals in de winkel, maar het is een goede optie voor mij.

Mijn favoriet was mijn Kerstmis inkopen op 24 December te doen, ik hield van de drukte en de grote pret.

Nooit van gehouden om mijn kerst winkelen maanden vooruit te doen, zoals mijn moeder, die alle haar kerssst cadeaus in e zomer kocht, omdat het toen goedkoper was.

Niet mijn idee van pret, maar dat was niet het punt van de oefening was, het was  geldbesparing niet pret.



No comments: