Sunday, December 18, 2011

Dat Is Een Fijne Verrassing.



Emmy Bridgwater
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmy_Bridgwater


Vandaag is een prettige dag geweest, genoot van in bed zitten en twee Nederlandse posten, voor vrijdag en zaterdag redigeren.

Zoals gebruikelijk deed ik verscheidene dingen tegelijk tijd met het redigeren; luisterde ik ook naar de radio, en keek voetbal op TV.

Richie haalde mij uit bed om mij te douchen; wat heerlijk was, ik kreeg nog steeds extra plezier van douchen, na het drama van de douchestoel op vrijdag.

Zodra ik zat in mijn rolstoel, kondigde Richie dat hij mij een cadeau had gekocht voor onze tiende trouwdag.

Hij liet me wachtend, wat leeftijden scheen te zijn, benieuwd  wat het zou zijn, was ik zeer opgewekt en nieuwsgierig.

Dan kwam Richie terug met een chique zwarte glanzende zakje, en trok een ringdoos eruit, hij opende  het en nam een mooie ring uit en plaatste het op mijn vinger.

Het is de mooiste ring die ik ooit heb gezien, ik ben over de maan met deze mooie verrassing van Richie.

`Het is schitterende ring, ben werkelijk verbaasd; Ik had geen idee, niets, niet zelfs wanneer hij weg ging om olijfolie te kopen, niet ongebruikelijk voor hem  om naar één van de uitstekende Turkse winkels te gaan.

Mijn schat Richie heeft mij werkelijk  verrast, het is niet vaak dat ik ben sprakeloos, vandaag was ik het, totaal en verbaasde, volkomen, dat is wat ik een verrassing noem.

No comments: