Tuesday, December 13, 2011

Niet Het Cadeau Dat Ik Wilde.

 
 Jacqueline Lamba.
 http://en.wikipedia.org/wiki/Jacqueline_Lamba

Vandaag is een snelle dag geweest; eerst had ik mijn fysiotherapie afspraak met Mathilde, mijn fysiotherapeut.

Het doen van de arm oefeningen, is bijna teveel voor mij geworden, ik kon de oefeningen niet meer met lichte gewichten doen die aan mijn polsen worden vastgebonden.

Nu zijn mijn armen te zwak geworden om elk gewicht het hoofd te bieden, het is jammer, ik mis de sterkte in mijn armen, mis het zeer, en ik haat dat ik reeds nu zo zwak ben.

Ik haat het. niet prettig om zo zwqk te voelen, moet
proberen om ook somber gedachten tegen te houden.

Na alles heeft het absoluut geen zin om bezorgd te worden en gedeprimeerd, ik ben bewust dat ik een smerige progressieve ziekte heb.

Dat wordt enkel slechter, en niet beter, moet mijn plan om van het leven te genieten, doen terwijl ik kan.

Ik ben mij ervan bewust dat het leven eindig is; Ik ben van plan,van elk ogenblik te genieten.

Ik ga van deze Kerstmis met mijn mooie schat Richie zeer genieten; Ik houd van dit tijd van het jaar.


No comments: