Tuesday, December 20, 2011

Hoe Ik Ben En Wie Ik Ben.




 18 tot 21 zijn mijn favoriete dagen vóór Kerstmis, ik hield altijd van die dagen, zelfs nog meer in Europa, maar het begon in Trinidad.

Ik herinner mij goed de opwinding van Kerstmis in Port of Spain, Trinidad; wij leefden op een heuvel, zodat het was mooi ziend het opzetten van kerst verliccchtingen op hun huizen onder ons.

Goed te zien dat dit nog gebeurde, toen ik in 1997 bezocht; dan waren de decoratie echt prachtig, grappig zo veel golvende valse sneeuw in tuinen in de hitte van de middagzon te zien.

Er waren veel huizen met Kerstmanen met  plus rendier, sommige waren wat werkelijk te klein, maar dat hield iedereen niet tegen, het was een verbazend gezicht.

Zo blij ik dat ik nog een keer mijn mooi eiland in de zon kon bezoeken, het was het beste ooit voor mij, ik had zo vele vragen over waar ik vandaar kwam.

Mijn bezoek daar in 1997 gaf mezelf terug, zo voelde het, en het was echt prachtig om neven, en hun kinderen evenals mijn favoriete tante Josephine te ontmoeten.

In 1997 herontdekte ik mijn wortels, mijn achtergrond, het hielp mij weer mezelf te voelen, gelukkiger en begrijpend waar ik vandaar kwam, het was belangrijk om te weten waar ik geboren was en hoe ik ben en wie ik ben.



No comments: