Wednesday, December 28, 2011

Leven Alsof Wij Onsterfelijk Waren.


Leonora Carrington.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington

Vandaag was prettig, vanmiddag is Anne op bezoek geweest, een bezoek van een vriendin van ons was aardig, goed om iemand anders te zien.

Vaak is de enige persoon die elke week langs komt is mijn fysiotherapeut die hier tweemaal komt; wij kunnen vaak weken gaan zonder iemand anders hier te zien.

In de jaren '70 toen ik voor het gas bedrijf werkte, en  gasmeters aflas, daar ontmoete ik vele mensen, die niemand zagen.

Behalve de meterslezer, om de drie maanden en de persoon van de melklevering eens per week, om te betalen.

Ik herinner mij zeer verbast te zijn bij dit, aangezien ik nooit de mogelijkheid van zulk een ding had overwogen, van mensen die zo worden geïsoleerd.

Ongelooflijk nu gebeurt dit ons; Ik veronderstel het is iets dat vaak moet gebeuren, veel meer dan ik ooit had gedacht het mogelijk was.

Ik dacht nooit dat het mij ook zou gebeuren, maar anderzijds dacht ik niet dat ik zo ziek zou zijn als ik nu ben.

Ik dacht altijd dat ik fit en gezond zou zijn en voor mezelf zou kunnen zorgen.

Overwoog nooit het alternatief maar ik denk ik ben niet de enige, ik denk dat wij allen zonder te denken doen en leven alsof wij onsterfelijk waren.

No comments: