Saturday, December 17, 2011

Beenhakker Zijn Een Goed Bedrijf, Die Voor Hun Klanten Zorgen.


Elsa Schiaparelli.

http://en.wikipedia.org/wiki/Elsa_Schiaparelli

Vandaag was een mooie ontspannen dag tot Richie de douchestoel bracht om mij naar de badkamers te nemen en ontdekte het werkte niet.

Richie heeft de accu opnieuw op geladen, om te zien of dat het probleem was, na een half uur was het duidelijk niet de accu.

Het kon niet worden gebruikt zoals elke dag, Richie kon mij gelukkig boven het toilet plaatsen, dan ontkleedt hij mij, en wast mij, droogt en kleedt mij alles word gedaan op de Carendo douchestoel.

Gelukkig was het hoog genoeg voor mij om het toilet te gebruiken, het was helaas niet mogelijk te douche, aangezien de douchestoel niet werkt, zodat Richie mij niet voldoende zou kunnen wassen of drogen.

Wat een smerige verrassing, ik had mij zo verheugt op een mooie douche, ik contacteerde Beenhakker, de leverancier.

Gelukkig konden zij iemand sturen om de douchestoel hopelijk te herstellen, de ingenieur kwam om 22.00, en hij werkte 40 minuten, aan het eind werkte het.

Dat was het beste nieuws, Arjan de ingenieur ging weg, toen moest ik met spoed naar het toilet gaan, en gelukkig kon de Carendo gebruikt.

Arjan had duidelijk hart voor zijn werk; want zodra ik uit legte wat het belang van de douche stoel voor mij was, wilde hij langs komen.

Na bijna een uur, had Arjan een oplossing voor het probleem, het was voorgekomen omdat de noodknoop was geactiveerd.

hoera voor Arjan, van Beenhakker die het probleem oploste; zij zijn een goed bedrijf, die voor hun klanten zorgen

No comments: