Monday, December 12, 2011

Genieten Zolang Ik Kan.

JacquelineJa Lamba.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacqueline_Lamba



Vandaag is een snelle dag geweest; eerst had ik mijn fysiotherapie afspraak met Mathilde, mijn fysiotherapeut.

Het doen van de arm oefeningen, is bijna teveel voor mij geworden, ik kon de oefeningen met lichte gewichten doen die aan mijn polsen worden vastgebonden.

Nu nochtans zijn mijn armen te zwak geworden om elk gewicht het hoofd te bieden, het is jammer, ik mis voelend de sterkte in mijn armen, mis het zeer, en ik haat dat ik reeds nu zo zwaak ben.

Ik haat het is niet prettig om zo zwqk  te voelen, moet proberen om ook somber gedachten tegen te houden.

Na alles heeft het absoluut geen zin om bezorgd te worden en gedeprimeerd, ik ben mij zeer ervan bewust dat ik een smerige progressieve ziekte heb.

Dat wordt enkel slechter, en niet beter, moet mijn plan om nu van het leven te genieten, terwijl ik kan, ik ben mij ervan bewust dat het leven eindig is; Ik ben van plan,van elk ogenblik te genieten.

Ik ga van deze Kerstmis met mijn mooie schat Richie zeer genieten; Ik houd van dit tijd van het jaar.

arm exercises, Mathilde, Physiotherapist appointment, virulent strain of a nasty progressive disease. enjoy

No comments: