Monday, December 26, 2011

De Laatste Kerst Dag 2011.

Leonora Carrington.

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington



Ik heb genoten van de kerstmis dagen, vandaag was veel te snel de laatste dag, een beetje droevig, maar het is nu tijd voor het Nieuwjaar.

Zo blij ik kan nog met mijn linkerwijsvinger typen, ik verbaas mij hoe weinig ik schijn nodig te hebben voor goede levenskwaliteit.

positief zijn is een must, zoals ik zo vaak in de loop van de jaren sinds mijn ms diagnose heb ontdekt, dat en een werkende wijsvinger, zodat ik e-mail kan verzenden, mijn blog schrijven en surfen, dat maakt mij gelukkig.

nadat ik begon mijn blog in Februari 2009 elke dag te schrijven, kwam ik te weten dat ik houd van schrijven, elke dag schrijvend is een genoegen niet een karwei.

Ik wens  ik had geweten dit was ook een manier om geld te maken, een betaalde schrijver was een droom geweest.

Geen punt om te huilen over wat kon geweest zijn, in plaats daarvan denk ik ik zal proberen genieten van nu schrijven; elke dag ik kan het doen, is een reusachtige bonus voor mij.

Mijn schat Richie is de persoon die voor mij uitkijkt, hij maakt mijn leven zeer goed, Richie kijkt altijd uit voor manieren om het leven voor mij beter te maken.



No comments: