Friday, December 30, 2011

Gelukkig Nieuwjaar Zonder Nieuw Jaars Resoluties.


Leonora Carrington.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington


Het is bijna 31 December en het eind van dit jaar 2011 en het begin van een nieuw jaar.

Van 2012, een nieuw jaar en een nieuwe kans, om dingen op een verschillende manier te doen, altijd goed iets anders te proberen.

Een nieuw jaar is een goede kans om iets anders te doen; Ik doe geen nieuw jaars resoluties.

Ik vond dat ik nooit deed, het was altijd iets dat ik van plan ben te doen, maar tegen 2 Januari was alles weer vergeten.

Deze manier heeft beter voor mij gewerkt, veel beter, ik voel mij vrij om mijn verbeelding te gebruiken.

In plaats van een lijst van dingen die ik plotseling niet zal doen alsof door magie, geen wonder het kan niet werken omdat er is geen magie, het bestaat niet.

Ik voel mij gelukkige besluiten maken die ik nodig heb, en niet slechts omdat iedereen nieuwe jaars resoluties maakt.

Mijn beste nieuw jaar resolutie was om het nooit meer te doen en mezelf niet voor de gek houden.

Gelukkig Nieuwjaar zonder Nieuw Jaars resoluties.


No comments: