Saturday, December 24, 2011

Het Was Een Prachtige Ontspannen Plezierige Kerstavond

 

Leonora Carrington
http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington


 Gisteren middag bezocht mijn beste vriendin Anja ons, het was werkelijk goed om haar hier te zien, vooral vlak vóór Kerstmis, het betekende veel voor mij, zij bracht mij een cadeau.

Vandaag is een echt mooie Kerstavond geweest, ik heb grondig van mijn dag genoten, ik luisterde naar de opera Tosca die luisterde, het was heerlijk.

Ik had een douche vanmiddag zodat ik in de woonkamer kon zijn tot middernacht, wij allebei hebben werkelijk genoten, het voelde goed.

Ik gaf Richie, Quantum Physics van Professor Brian Cox’s en the Wonders of the Solar System , een boek van Cesar Milaan, 2 cd;s van Wilco Johnson en een set cd’s van Phil Spector.

Richie gaf mij drie parfums, twee Kylie Minogue evenals Chanel Nr. 5, een grote doos van Mon Cheri, 4 stuks pyjama, twee t-shirts, en een broek.

ik kreeg  mooie lavendel body lotion, ook lavendel sachets, en een heat pad voor mijn koude handen van Gareth en Paul van Wales.

Zij verzonden ons ook cheddar kaas en cream crackers, en twee mooi cadeaus van Aud, de zuster van Richie, twee ongelooflijk mooie paren oorbellen en kettingen.

Zij zijn beide zeer opvallend, ik heb nooit eerer zoiets gezien voordien, ik zal  Richie vragen om foto's te nemen zodat ik kan het op mijn blog posten.

van Anja kreeg ik een prachtig verpakt roze body lotion, roze douche gel en roze boy scrub en een mooi roze spons.


Het was een prachtig, ontspannen en plezierige dag, een echte mooie  Kerstavond.

No comments: