Monday, January 02, 2012

Eerste Maandag In Januari.



Helen Frankenthaler.
http://en.wikipedia.org/wiki/Helen_Frankenthalerp


Ik begin dit Nieuwjaar zeer positief en optimistisch, voor het eerst in leeftijden hoef ik niet slechts het beste van dingen te maken.

In feite ben ik van mening dat ik een overvloed heb, Richie en onze liefde voor elkaar, is boven in mijn lijst.

Onze vriendschap, wij genieten zo van elkaars geselschaap, en wij hebben altijd iets om over te praten, mooi om zulk een goede vriend te hebben.

Voel goed over mijzelf, begrijp nu, dat terwijl een volledig functionele lichaam  een vreugde is, dat ik niet minder van een mens of een vrouw ben, omdat ik zo gehandicapt ben.

Blij  ik ben erin geslaagd om dit t begrijpen, met de hulp van al mijn vrienden, die ook op mijn lijst zijn, vrienden zijn zo belangrijk.

Alle mensen die ik ken zijn dierbaar  voor mij, droevig zijn sommige contacten verloren mensen verhuizen, dat is het leven.

Sinds ik in Amsterdam woon,heb ik vele fijne mensen ontmoet,maar maakte nooit de zelfde hechte vrienden, als in Engeland.

Misschien is het de taal en de cultuur, maar wat het er ook is ben ik gelukkig om goede vrienden ook hier te hebben.

Voelt goed een nieuw jaar, ik kijk vooruit  en liever nooit terug, beter altijd vooruit kijken.

                                                                                                                                                        

No comments: