Sunday, January 22, 2012

Nog Niet.

I
Valentine Hugo

http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine_Hugo

Het is fijn zo veel steun en vriendschap van mijn blogvrienden te krijgen, ik waardeer hen zeer veel.

Het is het briljante om deel van deze dynamische interactie van mensen uitmaken die over de wereld, hun gedachten delen.

Briljant om dit blog te hebben zodat ik kan schrijven, ik voel mij zeer gelukkig om de capaciteit te hebben om tot Internet toegang te hebben.

Vooral zonder teveel beperkingen door de Nederlandse staat, dit is niet de situatie voor velen.

Ik veronderstel dat het zeer verstorend is dt mijn ontbrekende handfunctie mij van het schrijven tegenhoud.

Haat slechts korte posten te schrijven, moeilijk zelfs  e-mails te schrijven, uiterst frustrerend.

Twee commentaren door de Sherry en Rhapsody hielpen heel  mij gisteren.

Sherry herinnerde mij eraan ‘’hoe koppig jij bent. Ik houd van dat van jou. Het houdt je draaiend’’ en Rhapsody vertelde mij `de 'uitdaging is  hoop en de geest van positiviteit levend te houden’’.

Ik zal allebei in mijn hoofd houden, voel mij zeker dat ik zal proberen,zolang ik en wil en kan om door te gan, op een moment is het spel over, maar nog niet.

No comments: